wonderful

Jag gjorde en liten impuls och åkte till Norrköping igår kväll för att få träffa Alexandra och hennes nyfödda Leah idag. Guuud vilken underbar liten flicka :) liten och otroligt söt! lik sin pappa va hon! Grattis igen Alexandra och Petter!
Hann träffa Linn, Emelie, Samuel och Stedan en snabbis med. Alltid lika roligt, det är helt sjukt hur mycket jag saknar mina tjejer! (killarna med men inte lika mycket :P Ha!) Det är de som kan vara det negativa med att bo här, mina närmaste är ju liksom där... Sov hos Sally, men jag började snarka så fick som vanligt byta rum, tur att inte Jensa är hemma :P haha!
Jag vill ha mina bästa vänner häääääääär! Allt skulle va så mycket bättre då! Då skulle nog mitt liv vara sjukt bra, kul jobb, underbara vänner som jag kan träffa när jag vill, en stad där det alltid finns något att göra (typ), underbar shopping :P farligt! aa så nu e det bestämt, kom hit mina vänner för jag saknar er!
Sally, Disa, Emelie, Linn och Cecilia. Det är svårt att inte ha er hos mig!

Kommentarer
Postat av: Emily

Lollo, jag saknar och tänker på dig ofta! Förlåt att jag är så dålig på att svara på sms, du är en ängel! Du gör mig glad, alltid.. glöm inte det. Kärlek.

2010-03-24 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback