Baby baby oooh!

Jag hatar att vara avundsjuk, det kan vara det værsta i værlden, inte før att jag ær det just nu vad jag vet. Men kom och tænka på det nyss. Det gør otn i magen, man blir ledsen och oftast ær det helt onødigt, avundsjuka borde inte finnas!

Igår børjade det, mitt nya liv. Jag gymmade før førsta gången på typ AS LÆNGE! Trodde jag skulle kænna mig som en hundra årig pensionær idag, men ikke, har bara lite træningsværk i magen faktiskt... Imorse nær jag vakna vid elva tiden ( vilket ær tidigt nær man jobba till 4 och somna vid 5) så gick jag och Fredrik på en lång powerwalk innan jag børjade jobbet. tanken va gym ikvæll med, men det stænger kl tio så tror vi struntar i det. Jag slutar tre imorrn så då hinner jag, och jag har ju faktiskt gått en promenad idag :)

Igår nær jag jobbade på sjoko så var alla jætte konstiga. Det var flera som stod o prata med mig istællet før o festa med sina vænner, både tjejer och killar alltså. En tjej sa att jag hade jættefin dialekt (tror inte hon fattade att østgøtska ær en skam før svenska språket) En kille kom och sa hela tiden på norsk/svenska Jag ælskar svenska tjejer, och jag sålde jordgubbar i gøteborg i somras.. Han læt som en finnne som skulle prata svenska, ungefær som jag låter nær jag hærmar norska haha.. træning ger færdighet..

Det værsta i værldemn  ær nær det ær en paraplydag. ALLA har paraply oh i bergen regnar det ju JÆMT! vilket betyder att varje dag ær en paraplydag. Så alla læmnar in paraplyet i garderoben, så sæger jag till alla att vi inte ansvarar før løsa føremål så de kanske inte får samma tillbaka. Ændå så sår alla dær vid stængning och vægrar gå innan de får sitt paraply, och då tror dom att jag ska leta bland alla 200 paraplyer.. NEJ TACK!

hmm det va nog allt idag..

Saknar er dær hemmma!

Kommentarer
Postat av: moster

men det är ju bara att komma hem...nä de förstås, men snart ses vi igen!

Varför skriver du med norska bokstäver, har du tappat din dator?

Hoppas du tränar på och sparar alla dina pengar, så jag får en stor julklapp.

Puss o kram

2010-10-06 @ 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback