en helt vanlig onsdag.

- upp kl 6 efter 2.5 timmars sömn,
- jobba 7-15
- powerwalk i spöregn med Frolle
- överrasknings middag från Kimmy och Bempa
- powernap
- fix och trix innan fest
- förfest
- fira Emelie på Sjoko!

Ibland hinner man med mycket. Just nu sitter jag dyngsur i min säng och ska hoppa in i duschen.
Det regnar, som vanligt. Men jag har faktiskt börjat digga regn, det är mysigt, roligt att gå promenader och hoppa i vattenpölkarna, Fredrik tyckte jag va som ett litet barn. Jag var överlycklig och hoppade och skvätte. Man undrar ju vad det blir till mat, asnyfiken. Egentligen är jag inte så hungrig, men efter träning måste man äta, och innan alkoholintag måste man också äta. Så två flugor i en smäll SMASH!!!!

duschtime, wanna join? ;)

Här är jag o har det bra, o dä!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Du är snygg!

Postat av: Anonym

ja vill joina.

2010-10-08 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback