Friday I'm in love

Torsdagen bjöd på en sjuk förfest ala fröll o dis. Vi dansa, elller frågan är om man kan kalla det dansa. :P Dock lyckades frolle filma oss utan att vi visste, så nu va det dokumenterat också, sweeeeet!
Utgången bjöd på inga vi kände, några drinkar och lite dans.

Idag kommer farsi :D Jag har planerat en tur på fjorden om vi tycker att vi har råd. Gå och kolla på akvariet, tror det är typ nordens största eller va dom säger. Gå flöyen, kanske lite bio, och så... Fast får inte glömma att han ville åka turistbussen också! :P

På måndag måste jag tyvärr lämna pappa sista timmarna, för jag ska jobba på en prince konsert. Det ska iofs bli riktigt kul, typiskt att det var när han var här bara. Ska stå o servera öl tror jag :)

Undra om pappa vill gå ut och dricka öl ikväll, det verkar vara många som ska ut.. hmmmm

God jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback