Lycka!

I söndags började vi ordentligt  med träningen. Fotbollsträning i typ två timmar, måndag blev det en löprunda innan jobbet och gym efter jobbet och idag så gick vi upp för flöyen och sen spinnade. Det var sjukt kul på sspinningen, det var asbra musik och jag svettades som en gris! Sjukt kul, höll på o spy så mycket som jag tog ut mig!
Här är lite bilder från flöyen
på väg upp

utsikt
Disa och jag
Tresome
chillar mest i solen på toppen
restaurangen 
mera utsikt, där nere bor vi..
på väg ner..

Nu börjar hösten komma, men vädret har varit riktigt bra senaste dagarna. Det är så man bara går omkring och myser.

Jag borde sova, jag hade somnat, men sen kom Frolle hem och la sig i min säng, så låg vi och prata allt för länge tills han blev trött och somnade, fast jag är fortfarande superpigg och kan inte sova. Men det gör inte så mycket för jag är typ ledig imorgon, ska bara ta två timmar av david vid kl elva.. sen blir det lite mera träning :) Asskönt att äntligen kommit igång. Tror jag ska va med och träna teknik och snabbhet i fotboll med Alayan och Eve.. eller så gymmar jag bara, inte bestämt mig.. :)

Jag kan inte förstå att jag redan fått nya riktigt bra vänner, det va en sak som jag och Frolle prata om nyss, vi har det sjukt bra tillsammans, vi litar på varandra, pratar om allt, skrattar, skriker, gråter, vad fan som helst. Vi är bäst är vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback