no mind

Äntligen är arbetsveckan över! Imorgon ska vi spela fotboll igen :) sen blir det att festa till det lite, nyöppnade soho har premiär :) det kommer bli fett!
Jag måste faktiskt säga att jag trivs skitbra i bergen! Man lever i sin bubbla, gör roliga saker typ hela tiden.
Igår va jag asrastlös efter jobbet, ingen ville vara med mig, sen ringde jag eve. Hennes föräldrar är här så vi skulle visa dom sjoko. Men det blev så sent så dom gick och la sig så jag och eve gick dit själva. Det slutade med en riktigt kul kväll, vi va på sjoko, luxx och metro. Det var lagom med dricka, lagom med folk, lagom mycket dans, massa skratt och massa skvaller :D oplanerat blir alltid roligt! :D
Ligger i rummet och ska sova, Jag disa och Frolle, Frolle är svinvarm, Disa ligger med onepiece och täcke och fryser, jag är helt perfekt varm :D Så nu ligger vi och snackar om att hon är iskall och han är het. Fast det är rummets fel, det är fuktigt!
familjen är bäst, vi har kul tillsammans!
D,F,K,D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback