No mind

Längesen nu.. har inte riktigt haft tid. Disas familj har varit här, det va riktigt kul och det lös om Disa hela tiden :)
Sen åkte dom hem och både jag och Disa hade världens pms dagar. Vi grät, vi skrek, vi skrattade, vi va tjuriga och ja ni vet hur det kan vara. Allmänna pms anfall helt enkelt. Killarna får vänja sig :P Kimmy säger att det måste vara ett extremt anfall, bara för jag blev tjurig för att någon hade tagit sista balsamet, men det är väl inte så konstigt,, mitt hår blev frissigt! Och frissigt hår vill man ju inte ha. Sen va diskmedlet slut med, och så sa dom att jag va dålig på fotboll, oså va de massa mer saker som jag inte ens kommer ihåg.... allt på en dag, jag är inte mer än människa!


Annars har vi haft några svarta nätter, det har varit födelsedagar och annat som måste firas.

Jag har sett sjukt mycket på film, har nog aldrig sett på film såhär mycket, igår såg jag tre stycken. Den bästa va allt för min syster, jag grät konstant..

Vi har köpt gymkort nu också, men får börja imorrn för idag jobbar jag från 15-04 :)
Sen ska vi träna varje dag!

Nu måste jag springa till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback