trött och dä!

okej, tillbaka hos Evelina igen efter jobbet. Gissa vad vi gör, vi syr. Snart klara iaf :)
Jag har typ blivit beroende av nagellack, bara det att när man jobbar hela tiden så försvinner halva nagellacket efter en dag. Och jag orkar ju inte måla varje dag liksom, så jag går oftast med halvmålade naglar. superfint!
Jag äter makaroner med pastasås, det är gott fast jag mår illa. Riktigt synd för jag vill ju ha mer. Det börjar bli kallt nu med. tråkigt!
Min nya vinterjacka är min nya bästa vän, den värmer mig när jag fryser. den väntar alltid på mig i hallen, och den går aldrig någonstans utan mig. En riktig toffel! En bra toffel!
Idag på jobbet hade vi djävuls horn, svans och fluga, i rött paljett tyg. Eve har fortfarande på sig hornen, hon är tokig hon!
Jag vill ha godis, ska smyga in i Kimmys rum när jag kommer hem och sno hans godis. Är verkligen skitsugen!
Fick sms av jenni idag, det gjorde mig glad! Jag saknar henne, jag saknar massor med folk. Snart kommer jag hem och ska träffa så många jag kan. Men Jenni bor i London så det blir inget med de..
Vill vara med på fotbollen imorrn, men det hinner jag inte för vi måste fixa iordning lägenheten. Förfest imorrn, halloween tema, måste fixas! spindelnät, levandeljus och kuddar. Kan inte bli annat än en husbrand!
Kimmy och bempa åker till London imorrn, vilket betyder girlsonly hemma, jag disa och frolle! Wiiie, kommer va ifrån dom det längsta vi varit sen vi flytta hit. Tror inte ens det gått en dag utan att vi setts.. älska kollektiv!
Nu blev skinnvantarna för små med, allt vi syr är snett och för litet, tuttarna sitter i hakan, eller nae, dom är intryckta i bröstet så att det är som två hålrum, så tajt är min klänning, och sne, glöm aldrig att den är helt sne!
Nu blev jag sugen på messmör igen, jävla frolle och kimmy som började prata om det idag då! INTE OKEJ!
sötsug, sötsug, sötsug, sötsug!
Bempa var iaf supersöt och superfull förut när vi kom hem, han sprang omkring med stora hörlurar som han ville koppla in i våra öron, men jag har ju öronfobi så de blev inge med det!

En snäll djävul

En tokig djävul

En rätt creapy djävul med halvmålade blåa naglar

En djävul tillägnad Marcus


Ae, killikilli maggropen, nu stänger jag dagboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback