upsiii!

En vecka har gått, typ två, förlåt kompisar!
Pappa va här förra helgen, vi gjorde massas kul saker. Vi bokade biljetter till en jättefin båt på fjorden, men vi kom 10 mil norr ut istället för söder, men när vår båt skulle komma kom en annan båt. så vi fatta ju inte att vi va fel förns båda tänkte vilken liten båt samtidigt som vi lämna fram biljetterna och killen skrattade åt oss. Men det slutade iaf med att istället fför en stor och fin båt fick vi åka med en liten bilfärja tillsammans med 1000 japaner.. Japanerna tog kort på ALLT! Inkl mig, dom kom fram och fråga om min "nationalitility" och att dom ville ta kort tillsammans med mig.. visst sa jag och log :D Dagen slutade med 3 timmar tåg tillbaka till bergen där vi gick och åt den godaste fisksoppan jag nånsin ätit och massa mera mat, trerätters MUMS! Kvällen slutade med massa öl, sprit och dans. Vi gick en barrunda och slutade på metro, nattklubben killarna jag bor med jobbar på. Så kimmy gav oss drinkar och frolle skrattade åt oss i dj båset när vi dansade. Enn hellyckad dag!
Vi gick på stan och jag fick min älskade vinterjacka som jag redan börjat använda eftersom det är kallt och snö här!
vi åt sushi,  spelade fotboll, såg på film och bara chillade. En riktigt bra helg med farsi!

Och här skulle det komma massor med bilder, men internet är sjukt segt och hänger sig hela tiden så det hinner jag inte med.

Nu sitter jag hos Eve och syr tre klänningar. På söndag är det halloweenfest :D Jag Disa och Eve ska vara powerpuff pinglorna, ha! Disa-blomman, Eve-buttran och jag ska vara bubblan jag :) Alla taggar som bara den och fixar med kostymer och så. Det kommer bli sjukt kul :D

Ikväll ska jag i alla fall jobba på calibar, kan bli kul, men är riktigt trött har bara sovit 2 timmar.. Men sova tänkte jag göra i mitt nästa liv..

Jag kommer hem den 11 november och är hemma till den 15 :) kommer va i norrköping/linköping mest. Typ hela släkten fyller år, ska bli kul och träffa alla! Speciellt eftersom jag inte kommer vara hemma över jul.

Kommentarer
Postat av: Din vän Jenni

Den här är till dig: http://www.youtube.com/watch?v=MvghxuLsuXE

<3<3<3

2010-10-30 @ 11:00:30
URL: http://jennikarlsson.blogg.se/
Postat av: Din vän Cissi

DU KOMMER VARA I MINA ARMAR MED FÖR JAG SKA KRAMA SÖNDER DIG!!!!!!!!!!

2010-10-31 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback