I hold you

Okej jag hade bara en liten dålig dag senast..
Inget att vara oroliga över, alla har väl dåliga dagar?
Har jobbat varje dag sen dess, och trot eller ej men har också äntligen hunnit få in möbler i lägenheten, så nu bjuder jag in er att komma och klä in soffan! Behöver lite nytt tyg till den, Monkan, sugen???
Nu är det mest små piff och vardagsrumsbord som jag ska få dit, men det står hos kimmy så snart är nog allt på plats :)
Imorgon ska jag jobba på Rihanna Konsert, ska bli grymt, kan man inte få tag på biljetter får man se till o jobba så man får betalt för att se henne :D wiiiieeee
Denna vecka och nästa är det "fadderuken" (svenska fadderveckan) Invigning av alla nya studenter. Vilket betyder dubbeljobb varje dag förutom måndag fredag och söndag, då jobar jag bara ett pass varje dag ;) Så snart är jag nog ikapp med min ekonomi och allt känns bra! Hade en kille inne på restaurangen häromdagen, han hade ett bra motto.
"i´ve heard that people do everything for money, even working?!"

Saknar er där hemma, när kommer ni hit och hälsar på?!

Kommentarer
Postat av: Pappis

Kommer så fort jag kan. Är helsugen på att se din lägenhet. Härligt att du har kommit i ordning så bra. :-)

2011-08-16 @ 23:02:53
Postat av: Pappis

Kommer så fort jag kan. Är helsugen på att se din lägenhet. Härligt att du har kommit i ordning så bra. :-)

2011-08-16 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback