sliten

Väldigt trött efter 3 dagars dubbeljobb, idag blir den fjärde.. Trots att det varit sjukt mycket att göra de två första dagarna så va det riktigt kul. Ganska häftig känsla att se folket man pratat med på scenen dagen efter. För att sen servera dom en gång till.. Rihannas konsert va super, jag är helnöjd! :) sista kvällen va helt galen, men riktigt riktigt kul!
Sista dagen dubbeljobb på ett tag sen är det bara 9 dagar kvar till nästa lediga dag. Men kul har jag! :)

Idag spelar Arsenal-Liverpool. Blir att se den innan jag börjar. Får väll se hur det går eftersom vi saknar massa spelare. men men.. hoppas på en bra match.

På måndag kommer bästisen Disa tillbaka :) tillbaka, tillbaka den här gången. wiiiie!
Det ultimata hade varit fall sally stod vid hennes sida när hon kommer.
Då skulle jag vara lyckligast i världen!

Ni är bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback