Norska Humorgalan 2011

Har varit en händelserik helg!
I fredags fick jag biljetter av min chef till humorgalan.
Jag och Gunhild pyntade oss och jag hade till och med högklackat!
Jag va osäker på om jag skulle hänga med i allt eftersom komiker oftast använder interna saker. Men det var över förväntan, vi hade väldigt bra platser och jag hängde med i det mesta :)
Och det jag inte förstod fick Gunhild förklara :P
Det var Morten Ramm och Else Kåss Furuseth med gäster.
Väldigt bra!

Det ända klippet jag lyckats fånga på youtube, men bättre än inget.






Kvällen fortsatte och jag och Daniel gick vidare till metro där Gregori Klosman spelade från Dirty Dutch
Ett klockrent slut på kvällen!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men Gud heter hon Gunhild!? Jag döööör!!

2011-12-06 @ 07:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback