review 2011

Januari

ett ganska misslyckat nyår (betyder inte dålig start, bra fortsättning?!)



Februari

Jag flyttar från Norge den 4e februari,
födelsedag i norrköping med underbara Cecilia 6e



Börjar mina 4 månader i asien
1a destination thailand, bästa minnet - att ta dykcetrifikat, disa jocke och viktor stod för resesällskapet.
första bilden i thai


dykgänget



Mars

Åkte vidare till Laos, massa kossor överallt.
Här är dock ingen kossa, Mathieu, fransman vi reste med 1 månad. Bästa minne från Laos måste nog bli tubingen.




Åkte vidare till Kambodja, här är angkor wat





men häftigaste minnet från kambodja måste vara när vi åkte med två svenska tjejer emelie och jenny till ett barnhem, ingen i staden kunde engelska, de hade aldrig sett en vit människa och alla vinkade, många kom fram för att röra oss och det var nog inte en människa som inte vände blicken när vi gick genom marknaden...

April

Vidare till Malaysia. Pulau Tioman - måste nog vara top 3 finaste plats jag någonsin sett...



fortsätter från Malaysia till singapore
inte en stad i min stil



Borneo

4e bästa dykplatsen i världen!



Nu börjar vi få panik för att vi kommit mer än halvvägs, men mycket bra är kvar och vi åker till fillippinerna.

tältningssemestern blir starkaste minnet men istället får ni en bild från boracay



Maj

Bali, har varit mitt drömresemål sen barnåldern, både lite besviken men gilli islands gjorde besöket till 110!!!! älskade underbara ö!



Panik och hemlängtan är nära, vill va kvar men vill även hem, 2 sista veckor i thailand väntar....



Måste tacka Disa för den mest underbara resa, och alla jag lärt känna på vägen, oförglömligt!

Juni

träffade Jessica och stoffisen i sthlm innan jag mötte upp Kimmy för att åka till London





Jag fastnade för Kimmy igen och saknade staden så att flytta tillbaka till Bergen kändes riktigt bra.



Juli

flyttade in hos Frolle



Augusti

Fira dennis födelsedag





Här börjar min kändis blogg... (se länken upp till vänster)

Får min första egna lägenhet



September

Personalfest med Bocca



Oktober

jobba jobba jobba, sen ett besök i sverige :D





November

Mycket jobb i november, julbordssäsongen börjar smyga sig på...
Bra kväll var ändå swedish style på soho sundays!





December

Julmånaden, jobb jobb jobb och julbord!



Ett riktigt bra år, händelserikt och väldigt mycket lycka! :D <3

Gott nytt år





Kommentarer
Postat av: Linn

Jag var faktiskt också med på din födelsedag ;) saknar dig <3

2011-12-31 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback