Tack! <3

Tack för en fin jul!
Pappa och farmor, mamma och lasse, Kimmy, svenskegänget, släkten hemma som fanns på skype och alla vänner!
Har haft en superfin jul och hoppas på ett gott nytt år också.
Än så länge har jag ing planer och vill egentligen bara bojkotta allt, men det vet jag ju att ingen accepterar.
Så vi får se vad som händer. Det är ju trots allt 2 dagar kvar.
Jag har tagit lite bilder under julen men dom kommer kanske ikväll eller iaf nästa gång jag är hemma, för nu har jag kimmys dator. men planen är iaf en lugn hemma kväll och jag ser faktiskt fram emot dt. Imorgon jobbar jag dubbelt så måste passa på att ta det lugnt när man kan :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi tackar så jättemycket för mysiga dagar i Bergen. Trots att det för det mesta regnade vågrätt och orkan och vi ständigt var blöta så var det jättemysigt. Solen sken ju när vi åkte flöjebanan o tittade på utsikten, och vi hann ju träffas mycket o äta o dricka gott tillsammans.

Var rädd om dig och hälsa Kimmy

Många kramar från

Mamma o Lasse

2011-12-30 @ 11:43:37
Postat av: Pappa

Ja det var verkligen en fin jul. Det var roligt att se din fina lilla lägenhet och jätteroligt att träffa Kimmy lite mer än jag har gjort tidigare. Helroligt att också träffa dina kompisar.

Farmor var helnöjd med resan också.



Många kramar från Pappa

2011-12-30 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback