trött men glad!

Jobbing jobbing jobbing. Men SNART har jag julferie! :D Då är jag ledig massor, så har köttat sista 2 veckorna med massa dubbeljobb. Så imorgon ska jag jobba 12-22 isch sen går jag på ledighet. Och det ska firas tillsammans med först pappa o farmor som kommer på fredag, julafton ska kvällen spenderas i en hotellsvit med svenskegänget som blir kvar :D kommer bli super mysigt! :D
Den 26 byter pappa o farmor av mamma o Lasse, då jag också lyckats få lite mer ledigt än planerat, så nu tror jag vi kommer ha massa tid tillsammans :D
Tomten har redan skickat en hel låda med paket från fridelundverkstaden, men duktig som jag är så sparar jag mig. Monkis/tomten har varit väldigt duktig med rimmen och jag är supernyfiken!
På jobbet fick vi julklapp häromdagen, det var en flaska cava och lite olika småsaker för tjejer. (killarna fick cava, vatten och ett nyckelband) :P
Har även fått bra schampo och balsam och vi får INTE INTE INTE glömma resan till thailand från Kimmy <3
Har även pratat klart med tomten så han har fixat de sista klapparna från mig, så nu var det överstökat också :D

Tror på en bra jul jag!
Nu ska jag sova och hoppas tiden går fort imorrn på jobb... :D
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja du sliter och jobbar. Du är duktigt, men var rädd om dig. Du är nu värd ledighet. Ses snart / Pappatomten

2011-12-22 @ 08:36:13
Postat av: moster

ja, du fridelundstomten är en snäll en, men såg du att ett paket var att öppnas före jul, tror jag. Hare jättebra med alla släktingar så kanske vi hörs på skype.... Puss o kram

2011-12-22 @ 20:06:15
Postat av: mamma

o jag längtar jättemycket, Lasse också men först får vi mysa i Finspång, KOlmården o Norrköping.

Snart kommer vi

Många kramar från Mamma

2011-12-23 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback