Tuesday I´m in love <3

Nu när jag har fått en mac va, så har jag fått massa nya idéer :P
Ska bl.a. göra en fotobok med bilderna från asien :)
Måste bara få in alla bilder som ligger på kameran som jag inte har sladd till...
Den här veckan kommer bli en riktig jobbvecka, jobbar dubbelt ons,fre, lör.
Idag va jag först på bocca sen gick jag ner till metro och hjälpte till att förbereda en 16 års fest.
Kändes som att förbereda barnkalas, chips, salta pinnar, läsk, det va bara aktiviteterna som saknades...
Nu sitter jag på sumo och väntar på att Frida ska bli klar, kommer dock ta några timmar till..
Men sen ska vi nog hem till mig dricka lite vin och bara mysa och prata :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Visst är mac bra! vi ska fixa din hårddisk med bilderna också.

2011-12-13 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback