Välkommen tillbaka!

Ett välkommen tillbaka till Marcus!
Att han svek och slutade läsa gör mig väldigt ledsen...
Men nu har jag fått höra att han ska komma tillbaka!
Det gör mig glad! Hej Marcus!

Förövrigt så blev det ännu en sen kväll på bocca, gästerna vägrade gå så det slutade med att en vakt fick säga till dom. Så kl 1 sprang jag ner på metro för att jobba, men fick ledigt. Så nu ligger jag här med spränghuvudvärk och ska försöka somna. Men sist jag somnade vaknade jag inte av dörrklockan och öppnade inte till kimmy när han kom hem. Men nu ligger jag i soffan så nu kan det inte ske! Hur trött kan man va?!

Imorgon är sista dagen på jobbveckan sen är det helg! :D Ledig söndag och måndag. Ska bli skönt.
Har köpt nya vinterskor idag med. Såna som gör mamma stolt för en gångs skull :D
Dom  är till och med snyggare i verkligenheten, inte nervikta där uppe.
Och vattentäta och tjocksula och varmt foder. Typiskt bra för Bergen väder!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma är stolt. Du är så duktig. Jag har också köpt nya curlingkängor. De andra var helt slut efter förra vintern. om är assnygga.

Jag kan ha dom när jag kommer till Bergen.

Puss o kram

Mamma

2011-12-11 @ 12:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback