change

Har flyttat från bergen nu. Känns inte alls bra. känner mig rätt deppig, gråter ganska mycket, grämer mig över att jag åkte hem så tidigt innan resan. Samtidigt som jag blir grymt glad av mina underbara vänner här hemma. Oh imorrn ska jag träffa släkten med :) Men det är svårt att lämna. känslan just nu beskriver han ganska bra.. http://www.youtube.com/watch?v=lJaFgeLTYgY.
Men ikväll ska jag bara ha kvalitetstid med mina vänner och vara GLAD! För ikväll ska vi fira min och Cissis födelsedag!! Wiiiiiiie
Igår va som vanligt en rätt sjuk kväll, blir oftast så med Linda, christoffer och jessica. Va på oxid och ambassadeur. På ambassadeur va det ungefär lika mycket folk som sjoko har på fredagar :P Så vi gick ganska snabbt. Men det va nog likabra för jag va lite för full och skulle upp tidigt så det va nog första gången jag kom hem runt 4 tiden efter en kväll i sthlm. En riktigt lyckad kväll!
Nae nu får sally ta och komma, tråkigt att sitta själv i en lägenhet. Och saknar ihjäl mig efter sally! min vackra, underbara, helt fantastiska Sally! Jag är typ lite nervös, haha töntit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback