Kap kun kaaa

Lite små dåliga nyheter.
1. Både Disa och jag har tappat våra telefoner. Litet ljus i den historien var att jag bara tappade min norska så jag har iphonen kvar) Så om någon vill Disa något får ni ringa/smsa min telefon.
2. Det är lite halvdåligt väder och vi har kommit på att vi inte har råd att göra tuffa saker varje dag och det är molnigt så vi kan inte sola. Och imorrn ska det till och med regna. Så bruna är vi verkligen inte.
3. Nu kom jag inte på mer dåligt, kanske att jag faktiskt får myggbett här trots att jag trodde att jag var immun.
Igår va vi på ett zoo. Det slutade mest med att vi tyckte synd om alla djur, fast Jocke va mer rädd. Man fick ta kort med en tiger för 300 baht, men då slog dom på tigern så den skulle kolla in i kameran. Och när det va tigershow kändes det också bara elakt. Men sälarna va ganska roliga, dom ser ju iaf ut som dom har kul. Nästa gång jag ska kolla på djur ska vara om dom är mer fria. Inte i små burar med människor som slår dom.
Vi har shoppat lite med. Jag köpte en bikini och ett nytt band till benet :P Mitt förra gick sönder i Bergen, bästa benbandet!
Det har även blivit lite fler dumma kommentarer
Jocke om en svår tvålförpackning.
""den här jävla tvålgrejen är ju svårare att komma in i än en riktigt snygg brud.."


"Alla klädda kort är värda 10 poäng"
Disa: "Så du menar att 2 är värd 10?"

Lovisa: "ALLTSÅ HAR DU HÖRT JÅÅÅRNEY?????
Jag vann tävlingen, den fulaste brännan, och den här bilden är ändå snäll.
Bue Loco fick avsluta dagens. Får se vad som händer idag, funderar på att ringa vår thaipolare som skulle visa oss massa spännande saker på ön. I en turist broschyr stog det "Discover places that never been seen". Typ såna saker ska han visa oss ;)

Kommentarer
Postat av: moster

...hm...tappat telefoner...vad sa moster om att ta med sig saker??? Hoppas ni har kul i alla fall! Vad är ett benband? Kram

2011-02-23 @ 07:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback