koh tao

Idag åker vi till koh tao, där ska vi möta upp Victor Skepp :) Ska bli helt awesome att dyka i några dagar. Koh tao ska tydligen vara ett paradis. Det låter ju inte helt fel iaf!

Festivalen va helt okej, vi va dock bara där en av dagarna, mest för att vi inte orkade vara bakfulla idag när vi skulle resa hela dagen. Så vi missade Timbuktu, men jag va rätt himla sliten igår så jag deckade så fort jag la mig i sängen. Men i lördags va vi där och då tappade vi bort jocke som vanligt, vi minglade lite med olika profiler, röjde till looptroop och maskinen, dansa lite på stranden, jag ramlade ner i en asäcklig damm, hade verkligen velat se det måste sett grymt kul.


Tänk er en väg som är 4 meter bred. Jag går på ena sidan och hör en låt jag verkligen vill dansa till. Börjar dansa men tappar balansen. Så jag blev typ baktung och vinglar över hela vägen och stupar ner i dammen. Som förövrigt va svinäcklig och luktade bajs! Disa sa att det såg ut som jag sprang och dök ner i dammen. Ha! Lovisas vanliga klantighet :D Den bjuder jag på.
Idag ska vi va med i tidningen hemma i sverige http://cityskane.se/malmo/ s19 i dagens 28/2.. för er som vill kolla :P Sviiinintressant ;P


Har bränt sönder mig efter att jag somna i solen igår med. Så jag vakna typ en gång i timmen inatt för det gjorde så ont varje gång jag vände på mig. haha.

Kommentarer
Postat av: RagnarDisaapapp

Varför håller ni på så mycket med kor? Ko där och ko här? Ett intresse jag inte tidigare märkt hos Disa i alla fall. Kom ihåg att ni slitit hårt lääääänge! Unna er att vila och ta det lugnt lite!

Vad bra att ni verkar ha kul.



2011-02-28 @ 09:55:13
Postat av: RagnarDisaapapp

Vad söta ni var på bilden i tidningen! Och granne med Timbuktu. Och vilka duktiga miljökämpar ni verkar vara!

2011-02-28 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback