oeho flygplan!

Nu har vi fixat det sista, va visst mer än jag trodde.
Disa har precis kommit till mig.
Alla tre äär samlade och taggade.
Fast som vanligt har man inte fattat att man ska åka.
Klockan står på 06.30, sen så måste man ju hinna snooza en del med.
planet lyfter kl 11 så vill du ringa och säga hej då får du ringa innan! :P


Jag kan nog inte förstå hur mkt vi kommer va med om, just nu har jag mest lite panik. Den gamla vanliga paniken, och NEJ jag lämnar inte. Jag åker på en liten semester. STOR skillnad!
Vi kanske inte diggar att resa, vem vet. Vi kanske inte vill va borta så länge, vem vet?!


Men förhoppningsvis så kommer det bli hur fett som helst!


Det börjar bra, Jocke har svin ont i halsen och mår rätt dåligt. Disa har feber. Jag mår bra, fast har en sticksig tröja på mig, funderar på att ta av mig den och hoppa ner i sängen snart..


Hade velat hinna med en sista sak, men det verkar inte bli så. Inte lätt när man inte får bestämma själv.
jag tycker om dig ändå... :$
oeho flygplan oeho flygplan, luftens hjältar över stan i vårat flyplan!
Nu sticker vi!

Kommentarer
Postat av: moster

hoppas allt gick bra och att du snart är framme! hare så kul. Massor med kramar från kolmårdsskogen.

2011-02-16 @ 16:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback