stor rensning

Cissi fick för sig att rensa garderoben, hon drog ut alla kläder, la in hälften, började snickra, började rensa byrån, drog ut alla papper, la in hälften.... och nu sitter hon här med både papper och kläder över hela golvet och sängen. Under tiden sitter jag här, dricker min drink och kollar på. Samtidigt som jag sitter och ler åt henne.. Nu sjunger hon kalla det änglamarken, och slutade med att svära över hur dålig låt hon fick på huvudet.. Vilka problem hon har!

Imorgon ska vi till badhuset med Wille, min kusin på 3 år :) Det ska bli riktigt kul faktiskt. Har haft en helt underbar helg tillsammans med släkt och vänner. En perfekt födelsedagshelg. Sen i lördags har jag hunnit träffa massa folk och mest spenderat massa kvalitetstid med min brallan! Hann också med att gå förbi morfars oh farfars grav igår. Det kändes bra :)

Klumpen i magen är kvar, men försöker inbilla mig att det kanske är bra, det skulle väll vara konstigt annars. Nu är det bara en vecka kvar tills vi drar på riktigt. Jocke ska med nu också! Superkul, tror vi kan behöva en energikick med oss! Bestämt oss för att bara ta med handbagage och fixa kläder och sånt när man kommer dit. Lika bra va?! Ska på 2 festivaler redan första veckan, likabra att börja hårt! sen ska vi ju faktiskt se massa kulturella saker. Shit vad allmänbildad jag ska bli! ;)

Vill komma iväg nu, 4 månader kommer springa iväg. Det kommer gå fort!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback