waterfall!

Okej, massa frågor.
vannessa, nopp det va typ 10000 andra på full moon så vi träffade inte dom tjejerna :P
Mamma, nej jag har inte köpt någon dagbok än för jag hittar inga, men skriver i mitt lilla block sålänge :D
moster, tyst jag är ordentlig och har koll på mina saker, ett benband är en fotlänk, men tyckte benband lät mer kul!


Idag ska vi hyra moppe, ja mamma vi ska ha hjälm, bra skor, knäskydd under långbyxorna, armbågsskydd under långärmad tröja OCH akta oss för alla andra i trafiken, bara köra på smålandsvägar där det inte är annat än elefanter. Känns det tryggt?? :D vi ska utforska öns alla vattenfall, det ska bli tufft, jag gillar vattenfall! Och Disa har alltid velat bada i ett så nu hoppas vi på det! Det ska tydligen regna lite idag, men igår sa dom att det skulle va molnigt, men det va superfint och vi solade hela dagen :) så nu är min bonnbränna nästan borta och jag är röd om näsan!


Ikväll funderar vi på en invigningsfylla till festivalen. träffade Malin och Moa och gänget igår, rätt oväntat. Vi va riktigt sega och inte alls på partymode så vi snacka bara lite och sen åkte hem så fick dom festa vidare själva. Får se om man möts igen.. :) Världen är liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback