bakfull tjej

Yeeey nu är vi klara med dykningen så nu får vi officiellt dyka själva :D Helt underbar känsla, vi såg massa fiskar och koraller. Gjorde volter, ringar i vattnet typ som man gör rökringar fast med luften då istället då, ganska cool känsla att sitta på botten på 15 meters djup och ta bort luften och sitta och göra ringar haha.
Vi har fått mersmak så ska dyka torsdag-fredag igen :)

Det firades med en stadig fylla tillsammans med folket på dykshoppen. Riktigt sjuk kväll. Jag tappade bort alla dom andra vid tolvtiden och hängde med två brudar från Linköping istället :P Riktigt härliga tjejer! Hade en liten barrunda och sen gick vi till stranden och lyssna på när någon snubbe spelade gitarr. Sen va det dags för Lovisa att vandra hemåt. MEN när jag kom hem va det ingen som ville öppna dörren till hotellet för alla hade deckat så där stog jag ett bra tag, lyckades till slut ta mig in Disas rum där hon så sött låg och sov.
Idag hade vi planerat en dag på stranden eftersom ingen av oss fått någon färg än. Men självkla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback