Buuuurned

Jag alskar Laos! Solen har kommit, befolkningen ar hur harliga som helst, skont folk, mycket fest, god mat och helt okej priser... Igar va vi och kolla tubingen. Man aker pa ring till olika barer mellan 11-16. Det va en sjuk fest och jag skrattade nog i princip hela tiden. Men fan va sliten man blir, jag som blir bakfull pa tva ol..

Ikvall blir det nog lite fest efter en lugn dag i solen med massa "Laosbarn". Forst fragade dom om vi hade pengar, men nar dom insag att vi inte hade nagra sa borja dom leka runt oss. Sotaste killen kom fram sa strackte jag fram handen for att halsa, da blev han lite generad sen halsade han ordentligt och nar han sag att jag hade kamera posade han direkt, haha sjukt sot kille!

Tror forovrigt att jag brant sonder mig idag, men det va vall pa tiden kanske..

Hoppas pa att becca och Linnea dyker upp ikvall eller imorrn! da blir det mera tubing! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback