Djungel

Nu är vi i khao sok, igår tog vi en tur i djungeln, hur coolt som helst! Först gick vi typ en timme i djungeln tills vi kom till en grotta. Jag hade tänkt mig en grotta som man bara skulle simma in och ut i men nej. Vi skulle gå igenom hela grottan, vilket tog typ 40min. Man fick gå, simma och ha vatten upp till huvudet. Det va svin mörkt men vi hade varsin pannlampa. Så där va vi tillsammans med skitstora spindlar och tusentals fladdermöss. Sådär lagom läskigt och livsfarligt! När vi va klara berättade guiden att massa hade dött där inne för bara något år sen. Sjukt! Så nu ska jag nog chilla med grottor för ett bra tag! Idag åker vi till Bangkok sover där en natt för att sen åka till Laos. Där ska vi möta upp becca och Linnea, sen kommer klara och gänget också. Ska bli riktigt kul att träffa dom igen! :) Och har fått samtal och kommentarer om tsunamin, vi lever och den kom inte ens hit så det är helt lugnt! Får kolla upp hur det är med dom andra länderna vi ska till :) Vi har det bra iaf! :)

Kommentarer
Postat av: moster

bra att ni mår fint och har det bra bland spindlarna. Ta inte med nån hem!

Åk inte närmare Japan, för dom har tjernobyl där nu och då kan du bli självlysande och det är inte nyttigt. Ta hand om dej. Kram

2011-03-14 @ 09:34:11
Postat av: disaapapan

Låter härligt och häftigare än själva Lummelundagrottan på Gotland. Ha det bra allisammans, alla hemma tycker sjukt synd om Disaa och hennes dykning, hälsar så gott, gott.

2011-03-14 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback