kayaking

Idag har vi paddlat som bara tusan. Sjukt jobbigt och jag kommer ha traningsvark sa det bara skriker om det!
Men det va sjukt vart. vi paddlade till tva olika vattenfall, lekte med massa sota barn och at i en liten by dar man verkligen sag hur dom bor. Alla bor i trahyddor som ser riktigt fattiga ut och forst tycker man typ synd om dom. men sen sa ser man att alla har parabol, nyaste mobilerna, moppar och allt du bara kan tanka dig. ganska sjuk blandning om jag far saga mitt :P
Imorgon aker vi till kambodja sa maste ga upp kl 7 imorgon bitti. Lovisa gillar inte detta! men men, med min traningsvark kommer jag nog anda bara sitta som forlamad! Ser verkligen fram emot kambodja, vi ar ett gang pa 5 personer nu som ska dit tillsammans, en fransman, en koreansk tjej och en kille fran Linkoping :P ganska kul blandning!
Laos har varit helt underbart, jag har blivit sa glad av att vara har! Under hela tiden har jag typ mest tankt pa Laoskor, jag har till och med skrivit en saga. Men Disa sager att den ar trakig sa vantar lite med den  ;)
Hoppas pa lika bra i Kambodja!
Jag vet att ni vill se bilder men om jag sager att elen inte racker till 24 timmar pa on sa kan ni ju tanka er hur sakta internet gar. Det som ar ganska kul med elen ar att den funkar dagtid men inte nattetid sa allt blir kolsvart och stanger vid halv elva :P MYYYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback