Mersmak!

Nu har det regnat två dagar, det suger! Vi som planerade stranden mellan dykdagarna. Det blev inget med det. Så vi har typ shoppat och läst dykbok för att förbereda oss till dyken imorrn och på fredag. Kl 7 imorrn bitti börjar vi resan mot 30 m under havet. Vi ska göra två dyk på dagen och ett på natten. Jag är lite rädd för nattdyket men tror att så fort man kommer ner så kommer det bli grymt! Dom andra fyra dyken är fyra olika teman, ett för att förbättra konditionen under ytan så vi ska typ köra hinderbana, ett är träning med kompass och lokalisering, det tredje heter fish idea för att kunna massa coola fiskar och något mer som jag glönt vad det va:p Nu har vi ingen dator heller för myrorna ville bygga bo i jockes dator. Det sög! I förrgår va vi på bbq fest, jag va helt slut så det blev en tidig kväll. Igår däremot va det girlsnightout. Jocke ca magsjuk och victor somna så jag och disa mötte upp tjejgänget och körde till halv tre då jag gick och kolla barcelona-arsenal. Matchen gick inte alls som jag ville så jag blev tjurig. Men blev erbjuden jobb på en restaurang i israel då. Funderar på det... Är det inte typ krig där? Jag mår iaf bra förutom humörsvängningarna som börjar smyga sig på igen. Hoppas det inte håller i sig allt för länge denna gången!!! Nu ska jag ha det så kul på restaurangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback