odä..

Idag hyrde vi moppar igen, Victor och Jocke var helnöjda. Jag och Disa skitarga, om vi säger såhär, det gick inte att komma upp för några backar med den, och när vi sen skulle ner så gick det inte och bromsaså när full broms va inne så gick den som fortast! -Kanonkul
Men vi hitta en riktigt chill strand där jag och Disa stannade under tiden killarna gasa runt på sina crossmoppar.

Nu ligger jag på hotellet och mår inte alls bra. Vet inte ritkigt vad det är men har sjuka kramper som kommer och går i magen och huvudet värker och känner mig spyfärdig fast jag inte spyr.. så ligger mest här och kan inte sova, dom andra är ute och roar sig iaf, får höra på skvallret imorrn :D

Det värsta med att ligga inne och må dåligt och inte kan sova är att tankarna sätter igång va. som många vet så är jag ju en riktig tänkare som kan ligga och tänka i flera timmar och bara typ kolla upp i taket. det är lite det jag pysslat med senaste två timmarna. Kommit fram till att jag saknar väldigt mkt. Jag vill att våran treo ska vara tillsammans, Sally du är så saknad! Jag vill vara tillsammans med cissi och jenni som båda för en gång skull befinner sig på svensk mark om jag fattat det rätt. Jag vill bli omfamnad av min favoritkille och ligga där i flera timmar och bara känna hans värme. Jag saknar en hemkänsla, min familj. Mina favorit sthlms tjejer som rockar i London, Bergen livet...

Inte alls för att jag misstrivs här för fem öre, jag har det helt underbart. Men i allt detta tänkande så kommer människan nog aldrig sluta sakna det man inte har..

Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorrn, då börjar dykarkursen, ska dock bara kolla på film och gå igenom massa teori första dagen, men det är nog inte heller så fett att göra om man mår som nu. Helt död och orkar knappt lyfta vattenflaskan.


maskinen fick avsluta detta alldeles för seriösa och tankefulla inlägg. hoppas på en piggare Lovisa imorgon!

Kommentarer
Postat av: RagnarDisaapapp

Hoppas att du mår bättre i morgon, Lovisa! Dyk inte för djupt om du inte mår bra! Visst är det konstigt hur man kan längta bort och när man är borta så är man inte där utan längtar bort.

2011-03-02 @ 21:23:32
Postat av: Fredrik

Hej världens bästa Lovisa.

Jag tänker också skitmycket och det gör mig varken klarare i skallen eller gladare. Det är lite tråkigt. Men ville bara säga att jag är jätteavundsjuk och stolt på/över dig för att du gör det du gör! Du är inspirerande och det gör mig glad i magen att läsa om dina äventyr. Och så saknar jag dig massor att jag nästan får lite tårar i ögonen när jag skriver det här, jag är en sån mes. Så nu håller jag tyst och trycker på "skicka" istället.

Puss&Kram hare bäst! Du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback