12 timmar i en brun soffa

Igår va en riktigt bra dag.

Det började med champagne smakning vid kl fem. En leverantör från Moet va där och pratade om champagne, lite säljtricks, historia och smak självklart. Vi fick smaka moet, moet rosé, gula änkan och don perrignon. Egentligen är jag inte så mycket för champagne men det va intressant och en bra start på kvällen!



Sen åkte jag vidare till måseskjäret, där det var "can they cook". 3-rätters middag lagad av 3 deltagare som tävlade om bästa maträtt. en av deltagarna va min chef på nattklubben jag jobbar på. Så det va väligt bra stämning och mycket folk man kände. Riktigt bra.





Just därför så kändes det mindre bra att sjukanmäla sig imorse. Eftersom jag va ute igår. Men är man sjuk så är man. Idag har jag legat i sängen och soffan hela dagen, har sett 3 filmer, massa tv program. Nu vill jag att Kimmy ska komma hem o laga mat för jag börjar bli hungrig! Ska vara hemma imorgon också. Så någon som har filmtips?


Kommentarer
Postat av: k-bone

300

2011-11-23 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback