Flopp!

Erik Amarillo va det sämsta jag har hört.
Han kunde inte ens sjunga sin enda stora hit på ett bra sätt. Tondöv och tråkig...
men men, jag fick ju betallt för å va där se det gick ok.
Tror dock jag  har lite feber eller något, kramp i magen har jag också.
men imorrn är jag ledig så det är bara att bita i det sura äpplet och jobba sista dubbelpasset för den här veckan. :)
Inatt när jag precis hade lyckats somna så vaknade jag av att brandlarmet gick. för i vårt hus är det så att går det i en lägenhet så går det i alla. Så jag flög upp ur sängen livrädd för att jag trodde det brann. (det har alltid vart en mardröm jag haft, att brinna inne när jag sover). När jag väl går ut från lägenheten står mina grannar Karl, Cathrine och Frolle och desperat försöker slå av det. och cathrine säger. " faaan jag va på fylla, ville ha pizza men måste ha somnat". hahaha hon va så söt. allt blir så mycket gulligare på norska med :P
Nu dags att fixa  sig för en fullspäckad restaurang och sedan ett fullspäckat metro. Living the dream! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback