trött på att bara vara!

vaknade pigg och glad igår så gick till frisören, nervös som fan men vart fall inte sjuk.
Gick dock bra, jag är supernöjd :)
men ni som känner mig vet att jag är rädd för förändring så det ser ut som vanligt, 1 cm kortarte, lite jämnare, lite blondare :)
Gick till jobbet, gick supebra, blev erbjöd att köpas för 100 kameler(1 kamel skulle kosta 1000 miljoner dollar!)
Skulle hälsa mina föräldrar att dom har gjort ett bra jobb!
Taggade för en kväll med mina tjejer. Superkul kväll MEN!
Vaknar upp imorse, mår bra förutom. Fortfarande magsjuk :(
Så det blev att ta en taxi hem till mig, så nu har jag sett 2 filmer och har börjat se på timon och pumba.

Kommentarer
Postat av: moster

krya på dej prinsessan. Själv har jag just gjort en sänggavel till din mamma! Kramisar

2011-11-24 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback