tröttis

magknip.
nattens väder, hagel, spöregn, tyst, storm, hagel, spöregn tyst, storm. jag har vaknat en gång i timmen av olika ljud. mina drömmar har varit om mat, jag mår illa. Nu mår jag bättre. förutom magknip.

Familjen har börjat fråga vad jag vill ha i julklapp. Vad vill man ha i julklapp?!
Jag vill ha en mac, en iphone, en jordenrunt resa, en tv (inkl. tv box för kanaler finns inte i huset)
men problemet är ju att även om jag skulle ha rika och snygga föräldrar så tror jag inte jag kan förvänta mig det där..
så då vet jag verkligen inte. men mest vill jag ha en mac.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska få en puss av mig. / Korven

2011-11-25 @ 18:45:15
Postat av: moster

tur i alla fall att du har en snygg moster, dock inte särskllt rik...puss

2011-11-25 @ 20:12:40
Postat av: Anonym

Men jag är otroligt snygg/ Din mamma

2011-12-05 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback