Nybörjare!

Sitter på ett flyg fullt med tjocka jobbaiga finnar. Flygvärdinnan är på upplärning och gör fel på allt. Julle chillar för livet och jag blir tokig på att internet går sakta. i-landsproblem?!
Begravningen gick i varje fall bra, skönt att ha det gjort och att det blev ett fint avslut.
Fick säga hej till gamla åbygänget en snabbis innan jag va tvungen att åka, riktigt kul faktiskt, vissa har jag nog inte träffat på typ 3-4 år.
Stötte på Lisa på stan, superfina magen! :)
Dock inte Jenni Karlsson :( men men, jag va ju inte hemma för att träffa kompisar.
Nu Bergen igen! Finally hoooome! Glädjer mig!

Kommentarer
Postat av: moster

Kul att se dej. Hoppas du får en fin påsk nu o att vi ses snart igen. Kramar från oss o kycklingarna

2012-04-06 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback