Oslo flygplats...

Fördriver tiden i oslo. Har sagt hej då till Kimmy som åker hem till Bergen, medans jag åker till Sverige.
Med blandade känslor i magen så känns det lite bättre när jag tänker på hur bra vi har haft det.
Vi har dykt massor, solat, badat och allt det där.
Ridit elefant, sett vattenfall, solnedgångar, firaat kimmys födelsedag, hängt med Disa, Eve och Julian.
Hemligheten kläckte mamma ganska fort, ja jag har tatuerat mig, bambutatuering på en sköldpadda.
Annars har vi mest njutit av att vara lediga, har varit helt underbart och ja är väldigt, väldigt glad!
Så nu kommer jag hem nytaggad på jobb med nya krafter. Glädjer mig faktiskt lite :)

Men först Sverige, på torsdag är farmors begravning. Så då blir det mitt absolut sista hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback