Februari

Ny månad, min månad, snart är det vecka 6 och den 6 februari, om ni undrar varför mitt lyckonummer alltid varit nr 6 så är det därför. Har så mycket jag vill men inte räcker till men det gör inget, för jg känner på mig att det här kommer bli bra. inte bara min födelsedag, utan hela våren, man kan ju hoppas hela året. Men det är lite för mycket framtid för mig.

Jag tog ledigt från jobbet idag för att jag känner mig lite sjuk och har inte tid att bli sämre! Miriam ville ändå jobba så då tog hon mitt pass, tusan tack till dig!

Julfesten blev riktgt lyckad. Först åt vi på en fin restaurang som heter Bølgen och moi. 3 rätters, fisksoppa, limosin oxe, choklad gaurde. Vit vin, röd vin, kaffe och avec. MUMS!
Underhållningen till middagen var en norsk komiker. han va ganska kul.
Sen Gick vi vidare till jobbet, bocca bar. Där va det fri bar hela kvällen. Jag va superduktig ochhöll mig till öl och cider och gick faktiskt hem redan vid halv 2.

Vaknade pigg o fräsch dagen efter och började jobba 11.30.

Såhär har min morgon varit, funerar på en promenad för att få frisk luft och energiiiiii :D



Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback