pysslat

Nu har jag kommit hem till en städad lägenhet och bara lite småsaker kvar att röja undan.
Så nu efter att ha varit på vinprovning, spenderat lite tid med Rim och Frida, och kommit hem och pysslat lite i lägenheten så känns det bättre. Jag tycker att det är skönt att sysselsätta mig! och att göra fint i lägenheten tycker jag är superkul och mysigt att bara gå hemma och strosa.

såhär ser det ut nu :)

nackdelen med att bo på första våningen är att det är insyn rakt in i lägenheten så har alltid rullgardinerna nere.



Försökte få en bild för att visa hur stort/litet det är, svårt att lyckas...
Och måste ju visa nya tavlan som är nästan lika stor som väggen :D


kök                    badrum             sovrum








Så nu är det egentligen bara handtagen på garderoben och hyllan över öksbänken som ska upp.. sen är det mesta ganska så klart.. Jag börjar bli mer och mer nöjd med lägenheten i vart fall :D Trivs väldigt bra. Sen är det bara ett stort bonus att inte bo ensam och att det funkar så bra på så litet är ganska sjukt men bra :D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad fint ni har det!

2012-02-14 @ 13:55:16
Postat av: moster

ser bra ut, vilka ytor!! Kram på hjärtedagen

2012-02-14 @ 18:47:59
Postat av: mamma

Sketsnyggt. puss o kram mamma

2012-02-14 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback