Sverige

Det  började med att piloten säger att det va tekniskt fel på planet, efter en kvart har teknikern varit där och skruvat lite så vi åkte iväg, guppit skakigt och till och med jag mådde lite illa. jag brukar aldrig reagera på flyg.
När vi kom fram glömde jag datorn på flyget och körde glatt mot norrköping helt ovetandes.

Wille min älskade underbara kusin vaknade vid kl 7. svt play, klippa i papper, leka i snön, gå promenad, klappa hästen, moster, mormor, p-a, vidare till morbror evelina och susanne.



Sen vidare till de bästa, närmsta, roligaste tjejerna. Planen va att överraska Cissi.
Mission completed!
Tårar, skrik, kramar, pussar GLÄDJE!

God mat, god dricka, gott sällskap. Det var en riktigt skn kväll och jag saknar er något enormt! Det är synd att jag aldrig lyckas få mer än någon dag, men jag är iaf glad över det lilla!

Tisdagen vaknade jag vid tio, i hopp om att inte fått p-böter! Det hade jag inte.
Går till farmor, hon va sämre än jag trodde. Det va riktigt jobbigt. Orkar inte ens tänka på det...



Mötte upp Cissi och Lisa. Riktigt kul att träffa Lisa, 100 år och dagar sen. Snygg, fräsch, utsrålning. Jag blev så glad att se henne. Så lycklig! Massa grattis!!



Stockholm!

Äta mat med pappa, efter att ha varit och druckit drinkar i skrapan. Sjukt coolt utsikt över hela sthlm, sjukt god mat, gott vin och allt va super. Vi firade inte bara min födelsedag. Han fyller den 7e :D

Vidare för att spela bowling, Jessica, Linda, Sofia, Sushi och Christoffer. Underbart är kort. Men att få träffa er betyder guld!

Igår gjorde jag och mamma det vi är bäst på. SHOPPING!!

Bra dagar  sverige. Men mitt hem, det är Bergen. 3 dagar utan och jag får hemlängtan. Och saknade min kille massor!






Kommentarer
Postat av: Lisa Fridström

Fina du! <3

2012-02-09 @ 13:38:54
Postat av: moster

jag gissar att det gick bra med datorn på vägen hem...hoppas du mår bra. Kul att du va här. Kramar

2012-02-09 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback