blä

Dagen slutade med att jag sov till tre, sprang till gymmet, gymade, såg arsenalmatch, åt gick hem. Fick mensvärk och som vanlig med min kropp så innebär det inte bara ont i magen utan också spräng huvudvärk och kallsvettning. Tack för den. Så nu har jag legat hemma hela kvällen, tvättat all tvätt och inte njutit det minsta av att vara hemma. så nu ska jag försöka sova, vilket jag försökt att göra den senaste timmen...

Tack Lasse och mamma för en bra bok som hållt mig sällskap ikväll, började med att läsa "på det fjärde ska det ske" verkar vara helt ok, har bara läst en 20 sidor än så länge... Men den är uppskattad kvällar som denna :)



snälla huvudvärken, gå över...

Kommentarer
Postat av: mamma

Varsegod säger mamma o Lasse o mamma säger ta tabletter 2 panodil, 1 ibumetin eller om det är förskräckligt 50 mg voltaren ( diclofenak)

Hoppas det blir bättre

Puss o kram

Mamma

2012-01-16 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback