myskväll

Efter 1 timmes sömn, en helt jävlig dag så börjar jag må mycket bättre.
Va på den där teatern, i gode og galne dager, riktigt tråkig men alltid kul att göra något man inte brukar. Dock tror jag alla norrmän tyckte den va kul, jag fatta inte den typen av humor. Och julian sa att det var mycket internt, så det va nog därför.

Idag har jag fått tag på riktig svensk hemmalagad skagenröra så nu har vi haft världens myskväll med knäcke, mackor, massa goda pålägg och grönsaker. Nu har vi bakat kladdkaka och gjort paprika och dip. Riktigt mysigt, vilket behövs kan jag lova!

tacka gudarna för att otur kan vända!

Btw så vann jag på skraplott idag för första gången i mitt liv, 250 kr, och så hittade jag 1000kr i en jacka. Hur bra är inte jag! känner att oturen är på väg bort helt, peppar peppar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback