Norge i ett nötskal...

Nu är jag trött, har varit uppe sen 9. Skulle skaffa p-piller, men blev runt skickad till massa olika mottagningar, först ungdomshälsan, där va jag för gammal, sen sjukhuset, där gjorde dom bara könssjukdomstest och "ingen på hela sjukhuset kunde hjälpa mig". slutade med at de skickade mig till akuten där vi satt i 3 timmar innan jag fick hjälp. Sjukt jag trodde att akuten va för AKUTA ÄRENDEN, nej men i norge ska man skaffa p-piller där också. hmmm... Tur iaf att jag fick sällskap av Kimmy hela tiden, annars hade jag börjat gråta!

Men nu har jag dom i vart fall, och jag har tränat. Idag var jag på spinning med Gunhild, sätter kl på 12 imorrn så jag hinner träna innan jobbet. Men blir nog bara vanligt gym imorrn :)

Hämtade dricksen idag. Alltid bra med en slant man "egentligen inte ska ha". Fast alla som jobbar i service yrken vet hur mycket dricksen motiverar en till ett bättre arbete... nästan 6000 kr, jag är nöjd, då kanske allt löpande med julborden var värt ändå... så imorrn blir det att träna, gå till banken och sätta in pengarna och sen jobba..

Mina nyårslöften är så klassiska att dom är tråkiga.

träna och spara pengar...
allt för thailandresan?! ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAHAHA Gunhild!! ^^

2012-01-03 @ 09:56:08
Postat av: mamma

Du är duktig du. KRam mamma

2012-01-03 @ 19:37:00
Postat av: Lisa

åh Norge i ett nötskal :) jag ville bara säga att din reveiw på 2011 är helt underbar ... hoppas allt är bra :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback