oslotur

Nu har jag inte skrivit på länge för att jag har varit allt för mycket ledig från jobb. Då blir det ingen struktur och massa saker att pyssla med som får tiden att gå. Igår va iaf jag och Kimmy i Oslo, han skulle fixa nytt pass. Så vi tog nattåg dit och samma hem, så vi anlände vid 06.30 och skulle åka igen straxt efter 23. Med passfix va vi klara efter massa kaos vid 12 tiden så då va frågan va vi skulle göra till kl elva. Men innerstaden fick hålla oss sällskap, shopping, promenad, shopping, mys, promenad, shopping.... så nya garderoben som vi köpt har fått lite nytt o fräscht. Hade det i vart fall supermysigt!

Och idag efter att ha sovit massor och krampen i benen och värken i fötterna gått över så har vi flyttat alla Kimmys saker till min lägenhet, så nu kommer vi kunna spara ännu mera pengar och ha supermysigt i den lilla kojan! Den är väldigt liten, men samtidigt väldigt mysig!

Och till mamma, golvvärmen har varit på över natten och dagen, nu bräner jag img om ryggen när jag ligger i sängen! haha, svårt att bedömma HUR hög värmen ska va... :P

Jag är i alla fall väldigt glad och har mycket nya saker att se fram emot och väldigt mycket att glädjas över! :) <3
Happy




Kommentarer
Postat av: mamma

Bra där Lillan. Du är ett duktigt litet barn. Var rädda om varandra och njut. Själv ser jag nu ett litet ljus i influensatunneln, kanske jag överlever i alla fall.

Kram o puss

Mamma

2012-01-12 @ 12:50:49
Postat av: mamma

Bra där lillan. Du är ett duktigt litet barn. Var rädda om varandra och njut. Själv ser jag nu ett ljus i influensatunneln. Jag kanske överlever i alla fall.'Kram o puss

Mamma

2012-01-12 @ 12:53:32
Postat av: mamma

Bra att jag skickade två. Trodde inte den första kom fram

Mamma

2012-01-12 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback