to bad

Jag sa nej till skidor imorrn, eftersom de skulle åka 9.30 och jag precis kommit hem från jobbet (05.08) så kände jag att jag bara kommer vara trött och gnällig istället för att älska mina skidor och den underbara backen.. så det får bli en annan gång. tråkigt dock...

Så imorgon planerar jag att sova super länge, äta lång och god frukost, städa och tvätta, chilla till 100%. Tror inte det blir någon utgång på kvällen heller, inte alls sugen faktiskt. Men får se, söndagar brukar kunna locka mer än man tror...

På måndag ska vi i alla fall på show. Förpremiären av "I gode og galne dager". Christine Hope och Dag Schreiner står för underhållningen. Tror det kan bli kul :) Men återigen det där med norsk humor, så vi får se :P Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback