Vardagar

Jag var hemma från jobbet igår, sjuk och jävlig. men insåg att när man är hemma blir man nästan ännu mera sjuk. För att man tycker så synd om sig själv, och för att man bara är inst'ngd och inte får någon friskluft. Så jag har bestäm mig för att jobba idag. Har varje fall ingen feber längre tror jag..
 
Snart kommer mamma, Lasse, Victor, Pelle och Wille. Det ska bli så himla kul!
Får se vad vi hittar på, det beror ju lite på det underbara bergenvädret. De senaste dagarna har det bara varit spöregn och blåst så in i helvete. Men hoppas att det blir bättre när dom kommer. Så brorsan kan få se alla fina bergsutsikter! Bergen kan vara bra vackert.
 
Nu ska jag äta och göra mig fin till jobbet.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart det blir fint väder när vi kommer... Sola äta glass o dricka rosevin tänkte jag. Längtar jättemycket efter dig.
Kram
Mamma

2013-04-25 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback