Montanita

Idag fyller Kimmys kära pappa år. Massa grattis till dig Mogge, hoppas du har en fin födelsedag. Såg att det kommit snö nu också, det är ju hur härligt som helst! :D Ha en riktigt fin dag!!
 
Igår var vi bakfulla som grisar, tur att det var mulet hela dagen så att vi inte behövde ha dåligt samvete för att inte göra någonting på hela dagen. Det var verkligen en dag vi kan glömma. MEN i fredags var det bbq med alla som går på skolan vi börjar på imorgon. Så då fick vi lära känna folket lite bättre. Så först var det grillning och sen utgång. Bra kväll måste jag säga!
 
Skål!
 
En klassisk "skajagköpahattselfie"
 
Min kompis hund
 
Förutom att jag ser ut som en fet ko så är det här Pifo, en vän av Viktor som vi lämnade lite paket till :) Han verkar rolig, men kan bara spanska så som vanligt fatta jag ingenting, men Kimmy pratade på! :D
 
det är mycket målningar överallt på husväggar och så. Fint!
 

Nu tar det så lång tid för fler bilder men ha en fantastisk dag, och hoppas boccas julbord blir lyckat med massa skvaller till oss imorgon! :D Kör på!
 

Kommentarer
Postat av: moster

ser kul o skönt ut. Drick inte bort spanska hjärncellerna nu bara. 1st lesson: Hola Que tal?
Puss o kram

2014-01-12 @ 16:45:04
Postat av: Pappa

Yes, koppa hatt måste man. Snyggt! Får man klappa hunden?
Grattis Mogge!!!
Ha det bra i skolbänken. Kram :-)

2014-01-12 @ 20:23:02
Postat av: Cissi!

LYCKA TILL! SPARK I RUMPAN! (Tänkte/ville skriva "kick some ass" och "spark i röva" men det kändes inte som jag).

Kör hårt!
Kramar från mig & grodan

2014-01-13 @ 09:04:56
Postat av: mamma

Hur går det i skolan? Är du som din mamma bäst i klassen och till Mogge: Grattis i efterskott

2014-01-15 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback