Myggbett!!

Hejsan :) 

Äntligen har vi blivit gudföräldrar!! Stort grattis till Fredrik och Veronica! Mikaela har äntligen kommit till världen och vi längtar efter att komma hem! Hon är supersöt! 

Nu består dagarna av 2 h surf och 4 h skola. Så vi är ganska trötta efter sista lektionen. Morgonen börjar kl 8.00 med surf. Det får oss att vakna! 
Det är riktigt jobbigt men kul! Kimmy va superduktig idag och klarade flera stora vågor, för mig gick det inte alls likadant, så fort jag paddlade ut kom en våg och jag fick börja om från början, tror jag måste träna på min paddlingsteknik, haha! Men några vågor har jag också klarat :) 

Idag ska vi gå ut en runda och fira att vi är duktiga! Vi måste ju plugga på vår nya skål vi har lärt oss: arriba, abajo, el centro y en dentro! Salud! 








Kommentarer
Postat av: moster

Nu måste ni väl kunna säga nåt fint om hönsen på spanska...Puss o kram

2014-01-23 @ 19:33:01
Postat av: mamma

Verkar ju inte göra så ont. Otroligt söt bebis också. Kram mamma

2014-01-23 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback