nytt år nya möjligheter

 
Hade planerat att göra en års resumé över 2013, men det tog alldeles för lång tid och tillslut försvann till och med inlägget så jag gav upp. Ni får ett helt annat inlägg istället.

Nu ligger jag här hemma på våra madrasser som för tillfället är dom ända möblerna vi har. Lägenheten är tom och städad, väskorna är packade och förväntningarna är höga!

Vem hade trott att jag skulle åka ut på ännu en resa? Jag har ju alltid sagt att jag vill lära mig franska och flytta till Paris. Men nu blev det spanska i Ecuador. Det tycker i varje fall jag låter helt underbart! Jag älskar att resa, målet är att ha varit i alla världsdelar. Men man blir ju aldrig färdig med att resa! Jag känner mig ganska bortskämd som har möjligheten att kunna ta ledigt 2 månader och komma tillbaka till samma jobb. Men nu åker vi alltså imorgon. Frolle hämtar oss här kl 11.30 sen startar våran 23h resa ner till Ecuador och sen startar vårat äventyr... Det här blir spännande!!! :D
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det alldeles underbart. Kram mamma o Lasse

2014-01-05 @ 20:06:21
Postat av: Anonym

Ni får ha det riktigt bra. Njuta av allt. Hoppas ni får fina dykbilder också. Vilken helmysig resa ni ska göra! Många kramar till er båda från Pappa :-)

2014-01-05 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback