Surftjej

Skulle vara text till förra inlägget men provar med ett nytt så får ni låtsas att det bara är ett inlägg. 

Vi var på båtutflykt igår. Jag blev sjösjuk och spydde bara 5ggr. ;) men det var det värt för vi såg ett sjölejon. Och Kimmy hoppade från en stor båt. Då mådde jag så illa så jag klarade ite av det :( men Kimmy hoppa i alla fall. :) 

Så var vi ju surfat en del. I fredags var det super höga vågor så Kimmy körde ut och var med dom andra men för mig gick det så dåligt så jag gjorde som mamma alltid säger. Stannade på det grunda och lekte i dom små vågorna :) 

Fick några bilder i alla fall :) 










Jaa så är resten av bilderna på nästa inlägg :) 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser toppenhärligt ut. Bra att du är försiktig. :-)

2014-01-26 @ 18:22:08
Postat av: Cissi <3

Lilla du! <3

2014-01-29 @ 05:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback